دسته‌هاوبلاگ

راه های شناخت رنگ پوست

راه های شناخت رنگ پوست

راه های شناخت رنگ پوست

رنگ زمینه ای پوست تاثیری زیادی در ظاهر ما دارد. برای آنکه بتوانیم انتخاب صحیح تری از بین گزینه ها و رنگ های موجود لباس ها داشته باشیم تا آراسته تر به نظر برسیم باید به رنگ پوست خود توجه کنیم .

برای آن که رنگ زمینه ای پوستمان رو تشخیص بدهیم ، چند راه مختلف وجود دارد ، تا بتوانیم مطمئن شویم کدام رنگ ها مناسب ما هستند.

رنــگ رگ هــا :

به رگ های روی دستان خود نگاه کنید، رنگ رگ ها را با عکس های زیر مقایسه کنید. رنگ رگ های دست های هر شخص با دیگری متفاوت است .

این رنگ ها می تواند بنفش ، آبی یا سبز باشد .

اگر رنگ رگ های شما آبی بنفش است می توانید از رنگ های سرد استفاده کنید .

اگر رنگ رگ های شما به سبز نزدیک تر است احتمالا پوست شما سبزه است . و اگر رنگ رگ های شما سبز- آبی است رنگ پوست شما طبیعی است .

 

 

تست حوله :

یک حوله یا کاغذ کاملا سفید را نزدیک بدنتان، ترجیحا گردن یا بازو که آفتاب نخورده است ،  نگه دارید. توناژ رنگی که از پوستتون به نظر میرسد را با رنگ های زیر مقایسه کنید.

رنگ حقیقی پوست شما می تواند به یکی از این رنگ ها نزدیک تر باشد .

رنگ صورتی با رنگ های سرد زیبا تر به نظر خواهد رسید . رنگ زرد پوست شما با رنگ های گرم لباس تان می تواند بهتر به نظر برسد. و رنگ متمایل به سبز نشان دهنده آن است که می توانید از تونالیته رنگ های olive استفاده کنید

 

رنگ زیورآلات :

به رنگ زیورآلاتی که استفاده می کنید دقت کنید ، کدام رنگ را بیشتر ترجیح می دهید ؟ نقره ای یا طلایی، یا هر دو ؟ کدام یک  با رنگ پوستتان بیشتر همخوانی دارد ؟

اگر بیشتر از زیور آلات نقره ای استفاده میکنید احتمالا رنگ پای سرد بیشتر با رنگ پوست شما همخوانی دارد .

اگر بیشتر از زیور آلات زرد استفاده می کنید احتمالا رنگ های گرم برای شما مناسب تر هستد . و اگر هر دو نوع زیور آلات به پوست شما می ایند احتمالا نوع پوست شما طبیعی است لذا می توانید از انواع رنگ ها برای انتخاب رنگ لباس هایتان با هارمونی استفاده کنید .

یا استفاده از راهکار های موجود  و جمع بندی نتایج به دست آمده، می توانید نوع رنگ زمینه ای پوستتان را تشخیص بدهید.

و با اسـتفاده از آموزش راه های شناخت رنگ پوست می توانید تصمیـم بگیریـد که چـه رنگ هایی بیشتر برای شما مناسب تر است .

لذا می توانید از این رنگ ها استفاده کنید تا ظاهر فوق العاده ای را برای خودتان بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *