دسته‌هاوبلاگ

چگونه قد بلندتر به نظر برسیم

چگونه قد بلندتر به نظر برسیم

چگونه قد بلندتر به نظر برسیم؟! پوشش ما در فرم دهی اندام و حتی بلند قامت تر به نظر رسیدنمان بسیار تاثیر گزار است. قد یکی از ویژگی هایی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند اما با انتخاب پوشش مناسب می توانیم بهترین استایل را متناسب با قدمان طراحی و حتی خلق کنیم.

قبل از هرچیز لطفا به خاطر داشته باشید که کوتاهی یا بلندی قد یک مفهموم نسبی است و کسی نمی تواند به شما بگوید، کوتاه یا بلند هستید مگر اینکه دقیقا درکنار شما بایستد. در حقیقت چشم و مغز انسان بر اساس تناسب اندام، قد شما را مورد قضاوت قرار می دهد.

برای مثال، چه میزان پاها و تنه شما تناسب دارند! درنتیجه تناسب بسیار پر اهمیت است.

مشخصا ما نمی توانیم قد خود را تغییر دهیم اما راهکار های زیادی وجود دارند که به ما کمک می کنند تا بتوانیم تناسب اندام خود را افزایش دهیم و در نتیجه بلند قامت تر به نظر برسیم.

بیشتر خانم هایی که کوتاه به نظر می رسند به خاطر عدم تناسب نیم تنه ی بالایی و پاهایشان است (پاهای کوتاه و نیم تنه ی بلند).

اگر شلوار می پوشید، ست کردن رنگ شلوار و کفش هایتان یکی از بهترین راهکارهایی است که برای بلندتر به نظر رسیدن می توانید استفاده کنید.

به این دلیل که یکسان بودن رنگ آنها این خطای دید را ایجاد می کند که پاشنه کفش نیز قسمتی از پای شما است.

پوشیدن لباس های تا بالای زانو از قدیمی ترین و کارآمدترین روش ها برای بلند قدتر به نظر رسیدن است ، چرا که دامن های کوتاه توجه را به قسمت بالایی پاها جذب می کنند.

البته از طرف دیگر پوشیدن لباس های ماکسی نیز می تواند مناسب باشد، هرچند که ممکن است کمی عجیب به نظر بیاید اما یکی از مواردی که خانم های کوتاه قد می توانند از آن استفاده کنند، امتداد یک رنگ در استایل و پوشش آنها است .

لباس ها ی ماکسی به طرز موثری می توانند قاب بدن شما را بلند کنند. البته در انتخاب طرح لباس نیز باید توجه کافی را به خرج داد، طرح های درشت باعث می شوند تا کوتاه و کمی چاق به نظر برسید.

اگر می خواهید که بلند قد تر به نظر برسید باید از پوشیدن شلوارک تا حدامکان امتناع کنید و به جای آن از دامن های کوتاه استفاده کنید چرا که شلوارک ها کاملا پاهای شما را نمایان می کنند ، در حالی که دامن ها اجازه نمی دهند که به وضوح دیده شود پاهای شما از کجا شروع شده اند، به همین دلیل نیز ترکیب دامن های کوتاه با کفش های پاشنه بلند از مناسب ترین انتخاب ها است .

پوشیدن دامن و پیراهن های کوتاه از قدیمی ترین روش ها برای بلند قد به نظر رسیدن است . چرا که مردم توجه خود را به لباس شما و محلی که آنها به پایان می رسند معطوف می کنند درنتیجه هر چه پیراهن یا دامن شما کوتاه تر باشد باعث می شوند پاهای شما کشیده تر دیده شوند. بهترین قد دامن و لباس برای خانم ها حدوداً سه اینچ بالای زانو است .

دامن ها و پیراهن های میدی یکی از جذاب ترین استایل های این دوران هستند اما متاسفانه اصلا انتخاب مناسبی برای افرادی که می خواهند بلند تر به نظر برسند نیستند.

به این دلیل که طول لباس های میدی کاملا نامناسب است ، از این جهت که نه به اندازه کافی کوتاه هستند تا بتوانند پاهای شما را به خوبی نشان دهند و نه به اندازه کافی بلند هستند که بتوانند مانند لباس های ماکسی با ایجاد خطوط بلند عمودی اندام شما را کشیده تر نشان دهند.

همچنین آنها می توانند توجه را به ساق پا معطوف کنند که مشخصا بلندترین قسمت پاها نیستند.

شلوار های فاق بلند نیز گزینه ی مناسبی هستند ، به این دلیل که می توانند دور کمر شما را بالاتر از حد طبیعی نشان دهند.

در واقع این شلوار ها باعث می شوند تا پاها بلند و تنه ی شما کوتاه تر به نظر برسند.

برخلاف آنچه که عموماً تصور می کنند شلوار های تا مچ پا اصلا گزینه ی مناسبی برای افراد کوتاه قامت نیستند ! در حالی که شلوار های بلند و راسته به همراه کفش های پاشنه بلند می توانند قد شما را بلند تر نشان دهند.

اما بدون شک بهترین گزینه در انتخاب شلوار، شلوار های دم پا گشاد هستند، گشاد شدن تدریجی آنها به سمت پاین باعث می شود که به طرز قابل توجهی پاهای شما بلند و خوش حالت به نظر بیایند.

زمانی که این شلوار ها با کفش های پاشنه بلند ست می شوند در حقیقت پاشنه کفش نیز بدون آنکه حتا دیده شود به قد شما اضافه می شود.

یکی از مواردی که باید به شدت از آنها دوری کنید انتخاب لباس های گشاد و سایز بزرگ است.

آنها شما را چاق و کوتاه قد نشان می دهند. کت های هودی ، تی شرت ها و هر لباس سایز بزرگ دیگری ابدا نباید در بین گزینه های انتخابی شما قرار بگیرند.

در عوض لباس هایی را که کاملا سایز شما هستند انتخاب کنید تا اندام شما را به زیبایی نمایش دهند.

یکی از آسان ترین راه ها برای این که چشم ها را مجاب کنید که شما بلند قامت هستید استفاده از لباس هایی با طرح های عمودی است.

آنها می توانند چشم ها را بالا و پایین به حرکت دربیاورند و این  تصور قد بلند را ایجاد کنند.

شلوارهایی که داری خط های عمودی هستند بسیار انتخاب هوشمندانه ای است. به همین ترتیب باید از پوشیدن لباس هایی با طرح ها و خطوط افقی پرهیز کنید.

برخی افراد براین باورند که خانم های کوتاه قد باید همیشه کت های کوتاه و یا سویشرت بپوشند، بالاتر از زانو.

اما پوشیدن کت های بلند و تک رنگ به همراه بوت های بلند پاشنه دار انتخاب فوق العاده ای است ، چراکه دقیقا همان تاثیر پیراهن های ماکسی را بر اندام شما می گذارد.

اما به همین ترتیب بهتر است که از پوشیدن بوت های ساق کوتاه که فقط کمی بالاتر از مچ پایتان قرار می گیرند خودداری کنید، این کفش ها پاهای شما را کوتاه تر از آنچه که هستند نشان می دهند.

درنهایت اهمیت چندانی ندارد که شما چقدر کوتاه و یا بلند هستید ، مهمترین چیز این است که شما با اعتماد به نفس، راحت و خوشحال باشید، این مهمترین توصیه ای است که می توانم به شما بکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *